بزرگترین کارخانه بشکه ‌سازی ایران

بشکه فلزی توسط کارخانه‌های بزرگ تولیدکننده‌ بسیاری در ایران به ‌صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک تولید می‌شود. کارخانه‌های بشکه سازی بزرگترین و مهم‌ترین واحد تولید بشکه‌های آبی هستند. بشکه‌های آبی مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و محصولات را به صورت ایمن و سالم به مقصد نهایی منتقل می‌کنند. با دارا بودن درب پیچی و رینگ حلقه‌ای فلزی قفل‌شو، محتوای داخلی آن‌ها از هوا و آلودگی محافظت می‌شود. در ادامه مقاله به بررسی کامل بشکه فلزی می‌پردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لیست شرکت‌های بشکه ‌سازی

شرکت‌های تولید بشکه بسیاری در ایران فعالیت دارند که لیست شرکت‌های برتر عبارتند از:

  • بشکه‌سازی مهدی چليک رازی

کارخانه بشکه‌سازی مهدی چلیک رازی در شهرک صنعتی رازی واقع شده است. این کارخانه با ظرفیت روزانه 2400 بشکه فلزی 220 و 230 لیتری در یک شیفت کاری و قابلیت تولید سه بشکه رنگی با خطوط مدرن تمام اتوماتیک، شروع به فعالیت کرده است. در کارخانه بشکه‌سازی مهدی چلیک رازی از تجربیات نیروهای متخصص و مجرب و ماشین آلات و تجهیزات مدرن با فناوری روز استفاده می‌شود. این شرکت بشکه‌های فلزی سربسته 220 و 230 لیتری استاندارد و رینگی (ظروف صادراتی و ساده) را تولید می‌کند که در صنایع مختلف شیمیایی، غذایی، دارویی، پتروشیمی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • شرکت پارس پرند حیان

شرکت پارس پرند حیان از سال 1389 در زمینه صنایع فلزی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت توسط تیمی متخصص و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند. پارس پرند حیان همکاری‌های زیادی را با شرکت‌ها و مراکز دولتی و خصوصی دارد و بشکه‌های فلزی با ترکیب رنگ پیشنهادی را تولید می‌کند.

  • شرکت به چلیک متین

شرکت به چلیک متین با تجهیزات مدرن تمام اتوماتیک با گنجایش تولید 3500 عدد بشکه در هر شیفت کاری فعالیت می‌کند. این شرکت از نیروهای متخصص و ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی استفاده می‌کند. بشکه های تولیدی این شرکت قابل رقابت با بازارهای جهانی هستند.

  • شرکت فن گستر پویا

شرکت فن گستر پویا در زمینه طراحی و تولید بشکه در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک فعالیت دارد و با تولید این محصول در خودکفایی نقش مهمی دارد. در این شرکت انواع بشکه‌های روغنی، قیری و غذایی با ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شود.

لیست شرکت‌های بشکه ‌سازی

انواع بشکه‌

بشکه‌های فلزی برای بسته‌بندی مواد شیمیایی و غذایی استفاده می‌شوند و از جنس‌های مختلفی مانند فلزی، استیل و گالوانیزه تولید می‌شوند. این بشکه‌ها از نظر بسته‌بندی در سراسر جهان قابل قبول هستند و برای حمل و نقل مواد مایع و خمیری استفاده می‌شوند. انواع بشکه‌ها به شرح زیر است:

  • بشکه‌های فلزی استوانه‌ای در بسته

بشکه‌های فلزی استوانه‌ای در بسته با گنجایش ۲۲۰ تا ۲۴۰ لیتر و با ضخامت و وزن‌های مختلف تولید می‌شوند. از این بشکه ها برای حمل و نقل و نگهداری مایعات استفاده می‌شود. تولید بشکه‌های فلزی استوانه‌ای در بسته، مطابق با استاندارد بین المللی ISO 15750 Part I, II, III است.

  • بشکه‌های فلزی استوانه‌ای در باز

بشکه‌های فلزی استوانه‌ای در باز نیز با گنجایش ۲۲۰ تا ۲۴۰ لیتر و با ضخامت و وزن‌های متنوع برای حمل و نقل و نگهداری مواد جامد از جمله مواد معدنی، شیمیایی، غذایی، گریس و مواد دارویی مطابق با استاندارد بین‌المللیISO 15750 Part I, II, III تولید می‌شوند. این نوع بشکه‌ها با درب رینگی همراه با چفت پلمپ (صلیب) مجهز شده‌اند که دارای قابلیت مهر و موم کردن هستند.

  • بشکه‌های فلزی مخروطی در باز

بشکه‌های فلزی مخروطی در باز  با گنجایش ۳۵ تا ۲۱۰ لیتر و در انواع مختلف برای جابجایی و نگهداری مواد جامد شیمیایی، گریس پتروشیمی، معدنی و … مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌شوند. این بشکه‌ها بسته‌بندی بسیار مناسب و خوبی برای تمام صنایع فراهم می‌کنند. تمام بشکه‌های مخروطی دارای درب رینگی و دستگیره اهرمی همراه با چفت برای مهر و موم کردن هستند.

انواع مختلف بشکه‌های فلزی از لحاظ تنوع شامل:

  • بشکه‌های فلزی استاندارد
  • بشکه‌های فلزی قیری
  • بشکه‌های فلزی کوچک
  • بشکه‌های مواد غذایی

انواع بشکه‌

نگه‌داری و استفاده از بشکه فلزی قواعد خاصی دارد. باید در هنگام نگه‌داری از بشکه‌های دربسته، سرپیچ رینگی آن کامل بسته شود. بشکه را به طور کامل پر نکنید تا انبساط مایعات در گرما باعث ایجاد مشکل نشود. در آخر با توجه به فضای قرارگیری بشکه‌ها به طول مدت نگه‌داری آن توجه گردد.

قیمت بشکه فلزی تحت تاثیر عوامل متعددی همچون نوع بشکه، جنس آن، قیمت ارز، نوع صنعت و هزینه حمل‌ونقل تعیین می‌شود. بهتر است قبل از اقدام به خرید بشکه، مشخصات و قیمت محصولات را بررسی نمایید و با توجه به نیاز خود خرید را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.