قیمت ورق گالوانیزه صادراتی آهن تاپ در ضخامت و ابعاد مختلف

ورق گالوانیزه به دلیل دوام بسیار زیاد، استحکام و فرم پذیری فولاد و همچنین محافظت در برابر خوردگی پوشش روی و آهن، و قابلیت ضد زنگ زدگی، یکی از محبوب‌ترین انواع فولاد مورد استفاده در صنایع مختلف است. از ورق گالوانیزه در انواع پروژه‌ها و صنایع از جمله کشاورزی، مخابرات، خودروسازی، ساخت و ساز و غیره قابل استفاده می‌شود. 

آهن تاپ در زمینه فروش انواع ورق های فولادی فعالیت دارد. اگر قصد خرید ورق گالوانیزه را دارید، می توانید با کارشناسان آهن تاپ تماس گرفته و با استعلام قیمت ها، خرید با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید. قیمت ورق گالوانیزه  بازار امروز در سایت آهن تاپ قرار داده شده است. با مراجعه به سایت از قیمت روز انواع ورق فولادی مطلع شوید.

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق گالوانیزه صادراتی می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • کارخانه تولید کننده ورق گالوانیزه صادراتی: قیمت ورق گالوانیزه در کارخانه‌های مختلف بر اساس فرایند تولید و هزینه خدمات متفاوت است.
  • وزن ورق گالوانیزه صادراتی: وزن ورق گالوانیزه به معنی میزان فولاد استفاده شده در یک ورق گالوانیزه صادراتی است، در نتیجه قیمت روز فولاد نیز در تعیین قیمت ورق گالوانیزه صادراتی تاثیر گذار است.
  • ضخامت پوشش (نوع پوشش): ضخامت پوشش یعنی مقدار روی مصرفی در یک ورق گالوانیزه صادراتی، هر چه ضخامت ورق بیشتر باشد قیمت محصول به همان میزان افزایش می‌یابد.
  • ابعاد ورق گالوانیزه صادراتی نیز از عوامل تعیین کننده قیمت ورق گالوانیزه صادراتی است.

 

 

ورق گالوانیزه صادراتی

گالوانیزه یک فرایند تولید است که برای محافظت و جلوگیری از زنگ زدگی فولاد از یک لایه روکش روی استفاده می‌شود. چندین فرآیند گالوانیزه وجود دارد که از متداول ترین روش آن می‌توان به ورق گالوانیزه گرم اشاره کرد. ورق گالوانیزه صادراتی که از محصولات فولادی به شمار می‌رود به دلیل کاربردهای فراوانی که در صنایع مختلف دارد به کشورهایی نظیر عراق، ارمنستان، ترکمنستان و افغانستان صادر می‌شود. از مهم ترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه صادراتی می‌توان به فولاد مبارکه اصفهان، صنایع هفت الماس، فولاد امیر کبیر کاشان، کارخانجات نورد و لوله سمنان، مجتمع فولاد سازی کاوه و بسیار کارخانجات تولید کننده ورق گالوانیزه صادراتی اشاره کرد. قیمت ورق گالوانیزه سقفی را می توانید از سایت آهن تاپ استعلام کنید. 

 ورق گالوانیزه صادراتی

ویژگی های ورق گالوانیزه صادراتی

بسیاری از صنایع مختلف به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که ورق گالوانیزه صادراتی دارد از این محصول در صنعت خود بهره‌مند می‌شوند. از مهمترین ویژگی‌های ورق گالوانیزه صادراتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و طول عمر بالا: یک قطعه فولاد صنعتی با گالوانیزه شدن بیش از 50 سال دوام می‌آورد و با قرار گرفتن در معرض شدید آب می‌تواند بیش از 20 سال دوام بیاورد. ورق گالوانیزه صادراتی نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد در نتیجه هزینه‌های احتمالی آینده به شدت کاهش پیدا می‌کند.
  • جلوگیری از آسیب دیدگی: ورق گالوانیزه صادراتی به دلیل لایه محافظ روی فولاد باعث می‌شود میزان آسیب دیدگی و خوردگی به شدت کاسته شود و همین موضوع باعث افزایش طول عمر ورق گالوانیزه صادراتی می‌گردد.
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی: عناصر آهن موجود در فولاد فوق العاده مستعد زنگ زدگی هستند، اما افزودن روی به عنوان یک لایه محافظ بین فولاد و هرگونه رطوبت یا اکسیژن عمل می‌کند، در نتیجه ورق گالوانیزه صادراتی فولادی به شدت محافظت شده است.
  • مقرون به صرفه: گالوانیزه به عنوان یک روکش با کارایی بالا شناخته می‌شود، به طوری که شما برای مدت زمان طولانی نیازی به رنگ آمیزی فولاد ندارید. در حالی که هزینه‌های گالوانیزه ثابت است، ما در طول سال‌ها شاهد افزایش هزینه‌های رنگ بوده‌ایم. هزینه اولیه ورق گالوانیزه صادراتی اغلب کم است و از همه مهم‌تر ورق گالوانیزه بلافاصله پس از تحویل آماده استفاده است.

برای دریافت قیمت ورق گالوانیزه صادراتی درجه یک و دریافت مشاوره رایگان با متخصصان ما در فروشگاه اینترنتی آهن تاپ تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های ورق گالوانیزه صادراتی

کاربردهای ورق گالوانیزه

انواع ورق گالوانیزه کاربردهای متفاوتی دارند و از میزان متریال های مختلفی تولید شده اند. کاربرد ورق گالوانیزه بسیار گسترده است. از ورق گالوانیزه در همه جا استفاده می شود! بدنه خودروها و دوچرخه های زیادی از ورق گالوانیزه ساخته شده اند، برخی از لوله های آب آشامیدنی از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند، ورق های نورد سرد نیز اغلب گالوانیزه می شوند، پیچ و مهره، ابزار و سیم ها از همه نوع در حال حاضر گالوانیزه شده است زیرا یک فرایند ارزان است و به افزایش طول عمر فلز کمک می کند. فولاد گالوانیزه به ویژه اغلب در ساختمان های "اسکلت فولادی" مدرن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای ایجاد سازه هایی مانند بالکن، ایوان، راه پله ، گذرگاه و ... استفاده می شود.

 اگر پروژه شما پس از اتمام کار در فضای باز قرار می گیرد، فلز گالوانیزه یک گزینه ایده آل است. نرده ها، سقف ها، گذرگاه های فضای باز این ها همه گزینه های عالی برای فلز گالوانیزه هستند. در ادامه به کاربرد ورق گالوانیزه در صنایع مختلف به صورت جداگانه می پردازیم:

استفاده از ورق گالوانیزه در صنعت ساخت و ساز: چه از نظر مسکونی و چه از نظر تجاری، دوام فولاد گالوانیزه باعث شده تا بیش از یک قرن در صنعت ساخت و ساز محبوبیت داشته باشد. همچنین به دلیل زیبایی شناسی آن برای ساخت و ساز انتخاب شده است. درخششی که ورق گالوانیزه دارد، حالتی مدرن ایجاد می کند و به همین علت در طراحی های معماری مدرن رایج است. هم چنین کاربرد ورق گالوانیزه در صنعت ساخت و ساز تنها به قطعات بزرگ سازه ای محدود نمی شود بلکه مواردی مانند نرده ها و حصارها، ناودان ها، لوله ها، ستون ها، و موارد دیگر را نیز شامل می شود. استفاده از ورق گالوانیزه سقفی این روزها یکی از رایج ترین کاربردهای ورق های گالوانیزه است.