راهنمای جامع خرید جعبه آتش نشانی از زبان ایمن پیشتاز

آتش سوزی همیشه یکی از ترس‌های بزرگ بشر بوده است. از انسان عصر کشاورزی گرفته تا انسان همه‌چیز‌دان عصر مدرن، آتش همیشه علاوه بر فوایدش به عنوان خطر هم در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل ایمنی در برابر آسیب‌ها و زیان‌های بی‌شمار آتش، همیشه مهم و حیاتی است. بنابراین این موضوع که ما در محیطی زندگی یا کار کنیم که از جهت آتش سوزی کاملاً ایمن است، برای همه‌ی ما مهم خواهد بود. ایمن پیشتاز یک فروشگاه برای خرید چنین وسایلی است. وسایلی که وجود آن‌ها در خانه‌ی هر کسی از نان شب هم واجب تر است. برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه و راهنمای خرید جعبه آتش نشانی از زبان ایمن پیشتاز  با ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید جعبه آتش نشانی از زبان ایمن پیشتاز

بهترین راهنمای خرید جعبه‌ی آتش نشانی

جعبه‌ی آتش نشانی یا فایر باکس (fire box) نوعی وسیله‌ی خانگی برای جلوگیری از بروز آتش‌سوزی‌های بزرگ است. در واقع این جعبه، محفظه‌ای فلزی و ضد حرارت است که در آن ابزار‌های دفع و اطفای حریق نگهداری می‌شود که یکی از مهم‌ترین اجزای اصلی این جعبه، شیلنگ است. این شیلنگ در صورت وقوع آتش‌سوزی به منبع آب وصل شده و آتش را خاموش می‌کند.

به جز شیلنگ در داخل این باکس‌ها معمولاً ابزار‌های دیگری هم نگهداری می‌شوند که در اطفای حریق به کار می‌آیند. ابزاری شامل قرقره و نازل که معمولاً برای استفاده‌ی راحت‌تر از فایر باکس به کار می‌روند.

خب حالا فرض کنیم که شما می‌خواهید برای محل زندگی یا شرکت خود، جعبه آتش‌نشانی بخرید. شما این امر را برای کم کردن آسیب‌های آتش و راحت‌تر شدن خیال‌تان انجام می‌دهید. بنابراین جعبه‌ای که انتخاب می‌کنید هم باید کاملاً قابل اعتماد باشد و شما را آسوده خاطر کند.

قبل از خرید یک فایر باکس خوب باید به این موضوع توجه کنید که شما می‌خواهید این جعبه را برای کجا و‌ چطور محیطی استفاده کنید. محیط بزرگ یا کوچک؟ اداری یا خانگی و در نهایت با چه مدل دکوراسیونی؟ خوشبختانه در فروشگاه لوازم آتش نشانی ایمن پیشتاز، شما می‌توانید تنوع گسترده‌ای از انواع جعبه‌های آتش نشانی با ابعاد و رنج قیمتی بسیار متفاوت، پیدا کنید. مثلاً اگر برای محیط‌های کوچک اداری به یک فایر باکس نیاز دارید، می‌توانید از مدل‌های استیل توکار استفاده کنید. این مدل‌ها درون دیوار نصب می‌شوند، جای زیادی نمی‌گیرند و دسترسی خوبی هم به نقاط دیگر ساختمان دارند‌. یا برای محیط‌های بزرگ کارخانه‌ای می‌توانید از مدل‌های ایستاده و پایه‌دار استفاده کنید.

این مدل‌ها قابلیت جا‌به‌جایی سریع‌تر را دارند. توجه کنید که این‌ جعبه‌های آتش نشانی توسط آتش‌نشان‌ها در جاهایی که دسترسی به آن‌ها کمتر است، استفاده می‌شوند و این خود روند مبارزه با آتش را سریع‌تر می‌کند و از آسیب بیشتر جلوگیری خواهد کرد.

چهار نکته‌ی مهم راهنمای خرید جعبه آتش نشانی از زبان ایمن پیشتاز

چهار نکته مهم برای خرید این محصول شامل موارد زیر است:

  • جنس جعبه حتماً به گونه‌ای باشد که بتواند در برابر حرارت و رطوبت محیط مقاومت کند. معمولاً جعبه‌های فولادی و آلومینیومی، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.
  • در و نحوه‌ی باز شدن در جعبه راحت باشد و وقت زیادی از شما نگیرد. توجه کنید در زمان بحران به دلیل هیجان و اضطراب باز کردن در جعبه، ممکن است سخت‌تر شود.
  • ابزار و خود جعبه حتماً از برند‌های معتبر و مورد تأیید سازمان ‌آتش نشانی باشد.
  • جعبه در محلی نصب شود که به سایر مکان‌ها دسترسی داشته باشد.

چهار نکته‌ی مهم راهنمای خرید جعبه آتش نشانی از زبان ایمن پیشتاز

ایمن پیشتاز عرضه انواع جعبه آتش‌ نشانی

سلامت و ایمنی برای اکثر ما انسان‌ها همیشه در اولویت است. سلامتی و آسایش روانی ما همیشه در محیطی امن و آرام تعریف خواهد شد. یکی از راه‌های مراقبت از خود، اطمینان حاصل کردن از امنیت محیط اطراف است. این‌که خیال‌مان راحت باشد هیچ پدیده‌ی طبیعی یا غیر طبیعی‌ای قرار نیست به ما آسیب بزند یا اگر هم اتفاق افتاد، حداقل ما توانایی دفاع از خود و کم کردن خسارت را داریم. بنابراین این‌جا است که بحث ایمنی، اهمیت خیلی زیادی پیدا می‌کند و همه‌ی ما تلاش می‌کنیم محیط اطراف خود را امن‌تر از قبل کنیم. شرکت ایمن پیشتاز یکی از پیشتازان این عرصه است که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما برای داشتن دنیایی امن‌تر و بدون آلودگی بیشتر است. بسیار قابل تقدیر است که این فروشگاه اینترنتی از محصولات و کالاهایی استفاده می‌کند که کاملاً طبیعت دوست هستند و به محیط زیست آسیبی نمی‌زنند.

همچنین این شرکت در تنوع محصولات اطفای حریق در کشور حرف اول را می‌زند و به جز فایر باکس‌های آتش نشانی، انواع لوازم ضروری را برای اطفای حریق عرضه می‌کند؛ وسایل و کالاهایی مثل کپسول آتش نشانی، کله قندی، دستکش و ماسک ضد حرارت، انواع اجزای فایرباکس و حتی شیر هیدرانت. شما برای خرید از فروشگاه اینترنتی ایمن پیشتاز، می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. اگر هم همچنان در خرید خود مردد مانده‌اید و برای مثال نمی‌دانید از چه نوع جعبه آتش نشانی‌ای باید استفاده کنید، می‌توانید با تیم مشاوره‌‌ی ایمن پیشتاز تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ایمن پیشتاز گارانتی شده‌اند و دارای خدمات پس از فروش هستند.