راهنمای خرید سفره یکبار مصرف

در سال ‌های اخیر با توجه به تغییر سبک زندگی مردم، تولید و استفاده محصولات یکبار مصرف بسیار رواج یافته است. یکی از دلایل آن این است که وجود محصولات یکبار مصرف از جمله ظروف و سفره‌ های یکبار مصرف در مواقعی همچون مهمانی یا دورهمی بسیار پرکاربرد است. معمولا در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها، صاحب خانه مجبور می ‌شود زمان زیادی را صرف شست و شوی ظروف و جمع کردن سفره کند. یا در سفر و پیک نیک امکان دارد دسترسی به آب تمیز غیرممکن باشد. به همین خاطر است که محصولات یک بار مصرف انقدر محبوب و پرکاربرد شده اند. با زیاد شدن استفاده از سفره یکبار مصرف، تولیدکنندگان تنوع زیادی در سفره‌های یک بار مصرف ایجاد کرده اند. این مسئله باعث شده که مصرف کنندگان گاهی دچار سردرگمی در انتخاب و خرید سفره‌های یک بار مصرف شوند. 

فروشگاه پخش عمده یکبار مصرف آرمانی با ارائه بهترین محصولات در خدمت شماست تا بهترین خرید را داشته باشید. شما همچنین می‌توانید برای مقایسه قیمت سفره و سایر ملزومات یکبار مصرف در هر ساعتی از روز به آرمانی 724 مراجعه کنید.

راهنمای خرید سفره یکبار مصرف

مصارف مختلف سفره های مختلف 

لازم است که در ابتدا با انواع سفره‌ های یکبار مصرف آشنا شوید. انواع سفره‌های یکبار مصرف شامل سفره‌ های یکبار مصرف پلیمر، کاغذی و OPP هستند:

  • سفره‌ های یکبار مصرف پلیمر: می‌شود گفت این نوع سفره ‌ها از اولین و پرطرفدارترین سفره‌ها هستند. مواد اولیه تشکیل دهنده این سفره‌ ها از جنس پلیمر درجه یک است و با ضخامت و طرح‌ های متنوع تولید می‌شود. به طور کلی این نوع سفره‌ ها خود مدل‌های گوناگونی دارند. اما بیشتر از همه دو مدل نازک و ضخیم (مجلسی) آن شناخته شده اند. سفره ‌های یکبار مصرف پلیمر نازک در اندازه ‌های 25، 30 و 50 متری در بازار عرضه می‌شوند. سفره‌ های ضخیم همان طور که از اسمشان پیداست، ضخامت بیشتری دارند و معمولا با عرض بیش از 100 سانتی متر تولید و عرضه می‌شوند. نوع ضخیم این سفره بهترین گزینه برای استفاده به عنوان رومیزی است.
  • سفره‌های یکبار مصرف کاغذی: سفره ‌های یکبار مصرف کاغذی از لحاظ ظاهری و شکل بسته بندی به سفره‌های ضخیم شباهت دارند. این نوع سفره‌ ها از دو لایه تشکیل شده اند. یکی از لایه‌ها از جنس پلی اتیلن و ضد آب است. لایه‌ی دیگر نیز از جنس کاغذ است.
  • سفره‌ های یک بار مصرف OPP: این نوع سفره ‌ها از جدیدترین مدل ‌های عرضه شده سفره یکبار مصرف در بازار هستند. سفره‌های OPP از نوع شفاف بوده و ظاهری زیبا و مناسب برای استفاده روی میز دارد. این سفره‌ ها از لحاظ شکل ظاهری، شبیه به سفره‌ های یکبار مصرف پلی اتیلن است. اما به دلیل به کار رفتن مواد با کیفیت‌تر در ساخت آن و نداشتن ضخامت و متراژ بیشتر، قیمت بالاتری دارند.

مصارف مختلف سفره های مختلف 

بهداشتی بودن سفره یکبار مصرف

امروزه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و زیاد شدن تقاضا مردم برای خرید سفره و دیگر محصولات یکبار مصرف، خیلی مهم است که کالای منتخب شما بهداشتی باشد. مخصوصا از آن جایی که از سفره یکبار مصرف برای سرو غذا استفاده می‌شود، توجه به این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌ کند.

  • استاندارد بود صرف: مزیت اصلی سفره‌ های یکبار مصرف این است که نیاز به شست و شو ندارد و پس از استفاده می‌توان آن‌ها را به سطل زباله انداخت. اما این نباید باعث شود تصور کنید که جنس سفره یکبار مصرف در خرید آن اهمیتی ندارد. در واقع اگر بخواهید از سفره یکبار مصرف در منزل و به خصوص روی فرش استفاده کنید بهتر است دقت کنید که جنس آن ضد آب باشد تا در صورت ریختن مایعات روی آن، به فرشتان نفوذ نکند.

سفره برای خانواده‌ های ایرانی محصولی مهم است. حتی با اینکه در دوران مدرن، میزهای غذاخوری جای سفره را گرفته اند ولی همچنان در زمانی که مهمانی‌ها و دورهمی‌های بزرگ برگزار می‌شود، نیاز به سفره پیدا می‌شود. پس قطعا انتخاب یک سفره بادوام و باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که سفره ارتباط مستقیمی با سرو غذا دارد، نباید در انتخاب و خرید آن بی دقتی کرد. خرید سرسری سفره یکبار مصرف منجر به به خطر افتادن سلامت شما و برآورده نکردن انتظاراتتان می ‌شود.

با انتخاب فروشگاه آرمانی 724، شما بهترین خرید سفره‌های یکبار مصرف را دارید. این شرکت انواع و اقسام سفره‌های یکبار مصرف با کیفیت و تنوع مختلف را به شما ارائه می‌دهد تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. از سفره‌های پلیمری تا کاغذی و OPP، همه در یک جا. پس اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید سفره یکبار مصرف هستید، آرمانی 724 را به خاطر بسپارید.

سوالات متداول راهنمای خرید سفره یکبار مصرف

آیا خرید سفره یکبار مصرف نیازمند دقت و بررسی است؟

بله، خرید سفره یکبار مصرف نیازمند دقت است. قبل از خرید مواد اولیه، مقاومت و کیفیت و سازگاری با مصرف مورد نظر را بررسی کنید. انتخاب محصولات با کیفیت و سازگار با محیط زیست می‌تواند تجربه مصرف بهتری را فراهم کند.

قیمت سفره یکبار مصرف بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت سفره یکبار مصرف از عواملی چون مواد اولیه با کیفیت، متراژ، جنس و طراحی آن تاثیر می‌پذیرد، همچنین مشخصات فنی مانند مقاومت در برابر گرما و سازگاری با مایعات نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار هستند. برند و معروفیت تولیدکننده نیز می‌تواند عامل دیگری باشد که قیمت را متاثر کند.

انواع سفره یکبار مصرف با چه جنس هایی تولید می شوند؟

سفره‌های یکبار مصرف از جنس‌های مختلفی نظیر پلی اتیلن برای گزینه‌های متنوع و زیبا، کاغذ برای استفاده‌های کلاسیک و OPP به عنوان گزینه‌ای شفاف و طراحی‌دار تولید می‌شوند. انتخاب جنس مناسب بستگی به نیازها و موارد مصرف مختلف دارد.

هنگام خرید سفره یکبار مصرف به چه عواملی باید دقت کرد؟

سفره‌های یکبار مصرف باید از مواد بهداشتی و ایمن ساخته شوند. ساختار مقاوم و پایداری نیز در انتخاب مهمی است تا در طول استفاده به خوبی عمل کنند. همچنین، طراحی جذاب و رنگ های متنوع می‌توانند جلسات و رویدادها را زیباتر نمایند.