تولید عمده سفره یکبار مصرف بصورت سفارشی از کارخانه

سفره‌های یکبار مصرف به دلیل مزایای مختلفی که دارند، به سرعت جایگاهی ثابت در سبد مصرفی خانوارها پیدا کرده‌اند. از جمله مزایای این محصولات، می‌توانیم به عدم نیاز به پاک کردن، سهولت استفاده، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب آن‌ها اشاره کنیم. این سفره‌ها با استفاده از مواد مختلفی مثل پلی اتیلن در سفره‌های پلاستیکی و کاغذ در انواع کاغذی تولید می‌شوند. پیشرفت تکنولوژی و تمایل مردم به زندگی آسان‌تر و بهداشتی بودن این سفره‌ها، باعث شده تا جایگاهی محبوب در بازار مصرف پیدا کنند. این محصولات برای استفاده در فضاهایی مثل مهمانی‌ها، نشست‌ها و سفرهای بیرون از خانه مناسب هستند.

یکی از نکات مهمی که در مورد خرید سفره یکبار مصرف وجود دارد، قیمت‌های آن‌ها است. معمولاً این محصولات با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند و بودجه زیادی برای خرید آن‌ها لازم نیست. با این حال در صورت خریدهای عمده و با حجم بالا، شرایط کمی متفاوت خواهد بود. در این مورد، بعضی شرکت‌ها با ایجاد قابلیت سفارشی سازی سفره‌های یکبار مصرف، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهند که شرکت تولیدی یکبار مصرف آراسته هم یکی از این شرکت‌ها است.

سفره یکبار مصرف عمده

مجموعه تولیدی آراسته، به عنوان تولیدکننده و عرضه‌کننده سفره‌های یکبار مصرف، به صاحبان تالارها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مغازه‌های فروش لوازم یکبار مصرف، امکان خرید محصولات مورد نیاز را در بسته ‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. این شرکت تولیدی با تنوع بالا در طرح و متراژ انواع سفره یکبار مصرف، محصولات متنوعی را به صورت عمده و با قیمت منصفانه عرضه می‌کند. این مجموعه می‌تواند سفره‌های پلاستیکی، پلی استر، کاغذی و سایر انواع سفره‌های یکبار مصرف را به صورت کیلویی، در بسته‌بندی‌های ۳۰ تایی، ۳۵ تایی و ۴۵ تایی عرضه کند.

سفره یکبار مصرف عمده

مواد اولیه تولید سفره یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف با کیفیت که توسط کارخانه‌های معتبر تولید می‌شوند، از ترکیب ۹۰% گرانول پلی اتیلن و ۱۰% کربن ساخته می‌شوند. با این حال، بعضی تولیدکنندگان به منظور کاهش هزینه‌های تولید، درصد پلی اتیلن را کاهش داده و به تبع آن درصد کربن را افزایش می‌دهند. این عمل باعث افزایش ناخالصی در محصول تولیدی می‌شود و در صورت تماس مواد غذایی با سفره، سلامت مصرف کننده به خطر می‌افتد.

با توجه به افزایش درصد کربن و کاهش درصد پلی اتیلن، سفره‌های تولید شده ممکن است دارای میزان ناخالصی بیشتری باشند. این ناخالصی‌ها ممکن است شامل موادی باشند که در صورت تماس با مواد غذایی، بهداشت و سلامت مصرف کننده را تهدید کنند. بنابراین، اهمیت استفاده از سفره‌های تولید شده در کارخانه‌های معتبر و با رعایت ترکیب مواد اولیه به منظور حفظ سلامت عمومی مصرف کنندگان، بسیار حائز اهمیت است. معمولا شرکت های معتبر، صفر تا صد تولید سفره یکبار مصرف را با بهره‌گیری از استانداردهای مورد نیاز انجام می‌دهند.

جوهر چاپ شده بر روی سفره‌های یکبار مصرف هم از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از جوهر چاپ نامناسب روی سفره‌ها، ممکن است منجر به مشکلاتی شود. بعضی سفره‌ها، جوهری روی سطح خود دارند که به آسانی و با سایش دست، قابل جدا شدن است و ممکن است در تماس با دست‌ها رنگ بدهند. این جوهرها می‌توانند به راحتی به مواد غذایی و به ویژه در تماس با نان داغ منتقل شده و باعث شروع فعل و انفعالات شیمیایی مضر در بدن شوند.

تفاوت مواد اولیه مورد استفاده برای تولید سفره یکبار مصرف

مواد اولیه این محصولات دارای تفاوت‌های زیادی هستند و همین باعث تفاوت قیمت این محصولات می‌شود. سفره‌های یکبار مصرف می‌توانند از مواد مختلفی مثل کاغذ، نایلون، پلاستیک شفاف (شیشه‌ای) و مجلسی تولید شوند و هر کدام از این مواد اولیه ممکن است ویژگی‌ها و خواص منحصر به فردی داشته باشند.

همچنین، میزان استفاده از گرانول پلی اتیلن، رنگ و کربن در تولید سفره‌های یکبار مصرف، می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت کار باشد. بدین معنی که اگر درصد استفاده از گرانول پلی اتیلن بیشتر باشد، به طبع قیمت سفره یکبار مصرف تولید شده هم بیشتر می‌شود. بنابراین ترکیب مواد اولیه و کیفیت تولید در تعیین قیمت و کیفیت نهایی سفره‌های یکبار مصرف تأثیرگذار است. مصرف‌کنندگان می‌توانند با بررسی نوع مواد اولیه و کیفیت تولید، سفره‌هایی را انتخاب کنند که بیشترین تطابق را با نیازها و استفاده‌های خود دارند.

استفاده از مواد اولیه گوناگون برای تولید محصولات سفارشی هم به کار می رود. به طور مثال، تولید عمده انواع سفره یکبار مصرف در حجم و ابعاد مختلف را می‌توان با جنس خاصی سفارش داد که چنین قابلیتی در شرکت تولیدی آراسته وجود دارد.

تفاوت مواد اولیه مورد استفاده برای تولید سفره یکبار مصرف

آراسته: سفارش تولید عمده سفره یکبار مصرف از کارخانه

مصرف کنندگان عمده انواع سفره های یکبار مصرف با خرید مستقیم از کارخانه تولیدکننده، می‌توانند از قیمت مناسب و تنوع محصولات بهره‌مند شوند. مجموعه آراسته با ارائه سفره‌های یکبار مصرف با کیفیت و متنوع، به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه تولید و پخش این محصولات شناخته شده و خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری در قالب فروشگاه اینترنتی آراسته ارائه می‌دهد. در این سایت، امکان سفارش محصولات مختلف با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هم امکان پذیر است که هزینه این سفارش، با توجه به نوع محصول، مواد اولیه و حجم کار تعیین می‌شود.