آهنگری ساختمان

یکی از مهم ترین مراحلی که در تکمیل بازسازی خانه می بایست انجام شود، بخش آهنگری ساختمان است. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و تحول در معماری سازه ها، مشتریان به دنبال طراحی های خاص و منحصر به فرد هستند. از این رو پیمانکاران ساختمان با بهره گیری از روش آهنگری علاوه بر محکم سازی سازه، در طراحی آن نیز دست برده و کار را مطابق سفارش و نظر مشتریان ارائه می دهند. در این مطلب درخصوص آهنگری ساختمان بیشتر صحبت خواهیم کرد. آدرس های آهنگری اصفهان را می توانید در این مقاله از سایت کاوه ساخت بیابید.

آهنگری ساختمان

قطعا برای تکمیل ساخت یک ساختمان، نیاز به عملیات محکم کاری و سفت بندی است. این عملیات که به آهنگری ساختمان معروف است شامل مواردی است که به صورت یک مجموعه می توانند در فرایند ایمنی و زیبا سازی ساختمان تاثیرگذار باشند. یکی از مهم ترین بخش هایی که به صورت خاص در دست آهنگران ساختمان قرار می گیرند، درب و پنجره هاست. متخصصینی که در این زمینه کار می کنند علاوه بر کیفیت در کار، می بایست با جدیدترین نمونه کارهای روز دنیا آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین مدل ها را طراحی و در کار خود پیاده سازی کنند.

آهنگری ساختمان

اصولا فرایند آهنگری هم در سازه های نو مورد استفاده قرار می گیرد و هم در بازسازی ساختمان های فرسوده به کار می رود. بنابراین می توان به اهمیت آن پی برد. در زمان انجام آهنگری نیاز است تا به چند پارامتر کلیدی دقت داشت که برخی از مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند.

  • ظرافت و دقت کار جوشکار. قطعا دقیق بودن در کار و حوصله داشتن در انجام فرایند آهنگری و جوشکاری باعث می شود تا نتیجه نهایی بسیار زیبا و رضایت بخش باشد.
  • محکم بودن بخش های مختلف ساختمان. زیبایی سازه آهنی تنها بخشی از آن است. این سازه می بایست کاملا بادوام، محکم و قوی ساخته شده باشد.
  • سطح کیفی آهن آلات به کار رفته در کار. متریال و قطعات استفاده شده در سازه همچون آهن آلات باید از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. متخصصین مربوطه در این مورد می توانند متناسب با نوع ساختمان و فضای مورد نظر، بهترین آهن آلات را با ضخامت استاندارد انتخاب و استفاده کنند.
  • مهارت، تخصص و تجربه آهنگر. قطعا تمامی موارد گفته شده بدون وجود یک مهارت نمی توانند کاربردی باشند. برای پیاده سازی تمامی پارامترهای گفته شده، نیاز به تخصص یک آهنگر باتجربه است که با تمامی تکنیک ها و پیچیدگی های کار آشنایی داشته باشد.

خدمات آهنگری ساختمان شامل چه مواردی است؟

خدمات آهنگری ساختمان شامل چه مواردی است؟

در این بخش متوجه خواهیم شد که خدمات آهنگری ساختمان شامل چه مواردی است و می توان به کمک این خدمات چه تغییراتی روی ساختمان ایجاد کرد.

  • طراحی سقف خانه و یا تولید سقف های کاذب
  • طراحی و ساخت انواع چهارچوب فلزی
  • عملیات آهن کشی و همچنین مش بندی برای محکم کردن سازه و تقویت آن
  • حذف و برداشتن دیوارهای حمل در ساختمان هایی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند.
  • حذف ستونی که در وسط خانه قرار دارد
  • طراحی و ساخت انواع درب و پنجره
  • طراحی و ساخت انواع حفاظ
  • عملیات نرده کشی
  • طراحی و ساخت آلاچیق
  • انجام عملیات جوشکاری و آهنگری در پی ساختمان و میلگردها

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت فرایند آهنگری در ساختمان نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت ساختمان دارد. به کمک این تخصص می توان اطراف درب و پنجره را به خوبی نرده کشی و حفاظ کشی کرد و همچنین پی ساختمان که یکی از اصلی ترین بخش های ساختمان است را به خوبی مقاوم کرد.

کاوه ساخت: مرکز تخصصی آهنگری ساختمان

کاوه ساخت: مرکز تخصصی آهنگری ساختمان

کاوه ساخت مرکز تخصصی آهنگری ساختمان یکی از مجموعه های بسیار فعال در حوزه بهسازی، بازسازی و ساخت سازه های مقاوم است. این مجموعه با بهره گیری از بهترین متریال و ابزار آهنگری و به کمک متخصص ترین نیروهای انسانی، خدماتی شایسته را در زمینه آهنگری ساختمان به مشتریان خود ارائه می کند. از آن جایی که آهنگری از بخش های لاینفک صنعت ساختمان سازی است، بنابراین می توان گفت جهت افزایش ایمنی، بهترین کار مراجعه به مجموعه های معتبر و با سابقه در این حوزه است. شما می توانید با استفاده از سایت کاوه ساخت تمامی خدمات این مجموعه دیدن کرده و اطلاعات لازم را در خصوص تعرفه های کار کسب کنید. نمایندگان مجموعه همه روزه جهت ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به شما عزیزان آماده هستند.