معرفی انواع ام دی اف برای کابینت

برای ایجاد زیبایی در خانه و آشپزخانه و همچنین سامان‌دهی لوازم، می‌‌توان از کابینت استفاده کرد. این محفظه پرکاربرد کمک می‌‌کند تا بتوانید نظم را در بخش‌‌های مختلف خانه به وجود بیاورید. با این حال امروزه انواع ورق‌‌های ام دی اف برای ساخت کابینت در آشپزخانه و قسمت‌‌های مختلف خانه، در دسترس قرار گرفته‌‌اند. کابینت‌‌های ام‌ دی‌ اف را می‌‌توان زیباترین و به‌روزترین سازه‌‌های سبک مدرن برای نگهداری از وسایل منزل در نظر گرفت.

با بررسی انواع ام دی اف برای کابینت، می‌‌توانید بهترین انتخاب را از میان گزینه‌‌های متعدد انجام دهید. از نظر روکش، کاربرد و ضخامت، انواع ورق‌‌های ام‌ دی‌ اف در چند دسته قرار می‌گیرند. بعضی از ورق‌‌های ام‌ دی‌ اف، ضخیم و بعضی دیگر نازک‌‌تر هستند. علاوه بر این، برای افزایش مقاومت ام دی اف و همچنین زیباتر نشان دادن آن‌ها از روکش‌‌های مختلفی استفاده می‌‌کنند. شرکت پارت تجارت به عنوان مرکز فروش انواع ورق ام دی اف، مدل‌های متنوعی از این محصولات را در دسترس شما قرار می‌دهد. برای خرید این محصولات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، کافی است مدل‌‌های موجود در فروشگاه اینترنتی پارت تجارت را بررسی کنید.

معرفی انواع ام دی اف برای کابینت

انواع ام دی اف کابینت

برای خرید ام دی اف کابینت، آشنایی با انواع مختلف محصولات عرضه شده در بازار، اهمیت زیادی دارد. از نظر ضخامت، روکش و همچنین از نظر کاربرد، می‌ توان مدل‌‌های مختلفی را از ورق‌های ام دی اف کابینت، خریداری کرد.

انواع ام دی اف از نظر ضخامت

با توجه به نیاز مصرف کننده، امروزه ورق‌های ام دی اف را با ضخامت‌های مختلف تولید می‌‌کنند. معمولاً ورق‌های ام‌ دی‌ اف با ضخامتی بین ۳ میلیمتر تا ۳۸ میلیمتر، خریداری می‌شوند. برای ساخت کابینت آشپزخانه، بهترین گزینه ورق ۱۶ میلیمتری است. با توجه به روکشی که بر روی ام دی اف کشیده می‌‌شود، این میزان به مقدار ناچیزی افزایش پیدا می‌کند.

انواع ورق ام دی اف از نظر روکش

ام دی اف‌ها را بر اساس روکش‌هایی که روی آن‌ها کشیده می‌‌شود هم، می‌‌توان در چند دسته قرار داد. با توجه به نوع روکش، می‌توان خصوصیات مختلفی را از ورق های ام‌ دی‌ اف متوجه شد. کاملاً واضح است که ام دی اف‌های بدون روکش زیبایی چندانی ندارند. علاوه بر این، مقاومت این سری از محصولات هم بسیار کمتر است. به همین علت در برابر عوامل مخرب مثل نفوذ حشرات موذی، گرما و رطوبت، کیفیت بالایی ندارند. از جمله پرکاربردترین ورق‌های ام دی اف از نظر روکش، می‌‌توان به لمینت‌ها اشاره کرد. این روزها در کمد سازی و کابینت سازی، به میزان قابل توجهی از این روکش استفاده می‌‌کنند. علاوه بر این، روکش اکریلیک هم با تنوع رنگ بالا و مقاومت عالی، گزینه‌ای مناسب برای نصب کابینت است. تمیزکاری آسان این مدل از روکش‌های ام دی اف، یک ویژگی منحصر به فرد است.

یکی از پرکاربردترین و متداول‌‌ترین روکش‌هایی که روی ورق‌های ام‌ دی‌ اف مشاهده می‌کنیم، روکش ملامینه است. با توجه به تنوع رنگ و طرح، امروزه این متریال به میزان قابل توجهی، مد نظر قرار دارد. علاوه بر این، مقاومت بالا و کیفیت زیاد را در کنار قیمت اقتصادی، می‌‌توان به عنوان ویژگی‌‌های دیگر این مدل از روکش‌های ام‌ دی‌ اف در نظر گرفت.

یکی دیگر از روکش‌هایی که روی ورق‌های ام‌ دی‌ اف خام، کشیده می‌شود، روکش ممبران از جنس PVC خواهد بود. بخش زیادی از افراد برای نصب کابینت آشپزخانه و حمام، ترجیح می‌‌دهند به سراغ این مدل روکش بروند. فراموش نکنید که نحوه نصب روکش پی‌ وی‌ سی روی ورق ام دی اف خام هم اهمیت زیادی دارد. اگر به دنبال خرید ورق ام دی اف با زیبایی خارق العاده هستید، می‌‌توانید به سراغ روکش‌‌های هایگلاس بروید. این مدل از روکش‌ها به شدت براق بوده و ظاهری مثل شیشه دارند. سطح صیقلی و صاف روکش هایگلاس، موجب می‌‌شود که ظاهری زیبا و جلوه‌‌ای منحصر به فرد را روی کابینت‌ها بسازند. با وجود بالا بودن قیمت هایگلاس به واسطه ظاهر منحصر به فرد و نمای زیبایی که به وجود می‌ آورد، از تقاضای زیادی برای خرید برخوردار است.

علاوه بر مواردی که نام بردیم، انواع ورق ام دی اف با روکش‌های پلی گلاس، لمی گلاس و روکش چوبی هم در بازار مشاهده می‌شود. برای خرید انواع ام دی اف کابینت در طرح‌ها و رنگ‌ های متنوع، می‌‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه پارک تجارت بهره ببرید.

انواع ام دی اف کابینت 

پارت تجارت بهترین قیمت ام دی اف در ایران

قیمت ورق ام دی اف را با توجه به ضخامت ورق، نوع روکش و کیفیت ساخت اعلام می‌کنند. در عین حال مجموعه پارت تجارت به عنوان مرکز فروش انواع ورق ام دی اف، تلاش کرده که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه کند. اگر قصد خرید انواع ورق ام دی اف با روکش هایگلاس، ممبران و ملامینه را دارید، کافی است از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی پارت تجارت بهره ببرید. اطلاعات بیشتر را کارشناسان این مجموعه در اختیار شما قرار می‌‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، کافی است به وبسایت پارت تجارت مراجعه کنید.