قیمت سیمان تیپ 325-1 در فروشگاه اینترنتی الومتریال

سیمان انواع مختلفی دارد که از نظر ترکیب، خواص مقاومت و دوام و در نتیجه برای استفاده مورد نظر متفاوت است. سیمان پاکتی تیپ 325-1 دارای کلاس 32.5N است.این سیمان با مخلوط کردن سرباره نیکل، گچ، کلینکر و سرباره به نسبت 6:2:10:3، و فرآوری کلسینه سیمان،تولید می شود. همچنین سرباره نیکل دور ریخته برای بدست آوردن این نوع سیمان نیز استفاده می شود.

گروه مصالح ساختمانی الومتریال طیف گسترده ای از انواع راه حل ها را برای خرید سیمان پاکتی تیپ 325-1 با مقاومت بسیار بالا و پرداخت عالی ارائه می دهد. خرید سیمان تیپ 325-1 از الومتریال بدون واسطه و مستقیماً با سازنده انجام می شود. این امر علاوه بر در دسترس بودن گارانتی رسمی و کیفیت محصول، کم ترین قیمت سیمان تیپ 325-1 را برای شما به همراه دارد. در فروشگاه الومتریال، گروهی از بهترین متخصصان شما را در خرید سیمان پاکتی تیپ 325-1 و سایر مصالح ساختمانی و راه حل های مورد نیاز برای پروژه هایتان، راهنمایی می کنند. برای استعلام قیمت سیمان پاکتی تیپ 325-1 با آنها تماس بگیرید.

کاربردهای سیمان پاکتی تیپ 325-1 چیست؟

سیمان پاکتی 50 کیلویی تیپ 325-1 شده را می توان برای پر کردن معادن و برای تهیه مواد سیمانی بتن استفاده کرد. همچنین می تواند به عنوان ماده سیمانی برای بتن های معمولی معماری استفاده شود. سرباره نیکل مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه ضایعات را به مواد با ارزش تبدیل می کند و محیط زیست را تا حد زیادی بهبود می بخشد و هزینه اقتصادی را کاهش می دهد. سیمان پاکتی تیپ 325-1 در ساخت و سازهای صنعتی، مسکونی و کشاورزی برای تولید بتن مسلح، فونداسیون، تیرآهن، دال کف، دال جاده، پانل دیوار استفاده می شود. این مارک سیمان مقاومت خوبی در برابر آب و یخ زدگی دارد.

همچنین برای آماده سازی رندر، گچ، ملات برای سنگ تراشی، کف سازی و برای ایجاد محصولات بتنی دست ساز غیر ساختاری مانند مجسمه ها، نیمکت ها، جعبه های گل، عناصر برای مبلمان شهری ایده آل است. از سیمان پاکتی تیپ 325-1 می توان برای تهیه آب بندی کف، استفاده کرد. هم از نظر اقتصادی (استفاده از یک محصول برای افزودن آب و ماسه) و هم از نظر کارایی و سهولت و سرعت، جایگزین مناسبی برای ملات های سنتی و ملات های بنایی است. سیمان پاکتی تیپ 325-1 برای بتن مسلح و غیر مسلح نیز استفاده می شود. برای جت ها، کفپوش های صنعتی، فونداسیون یا کارهای زیرزمینی در یک محیط غیر تهاجمی، تثبیت زمین ها و ساخت سنگ تراشی، بلوک، حاشیه، و غیره به کار می رود.

کاربردهای سیمان پاکتی تیپ 325-1 چیست؟

روش اندازه گیری مقاومت سیمان تیپ 325-1

سیمان تیپ 325-1 پرمصرف ترین سیمان امروزی است که در بسیاری از جاها استفاده می شود. استحکام سیمان، مبنای اصلی انتخاب در فرآیند ساخت و ساز یا دکوراسیون است. هر چه عدد سیمان یا همان درجه مقاومت آن بزرگتر باشد، قوی تر است و سختی و استحکام آن بیشتر است. مقاومت فشاری 28 دسی سیمان تیپ 325-1 کمتر از 32 نیست. روشی که در حال حاضر برای اندازه گیری مقاومت سیمان استفاده می شود «روش نرم شدن» است.

 

نوع سیمان

مشخصات

تیپ 325-1

سیمان نرم

تیپ 325-1

درجه مقاومت فشاری 325mpa

تیپ 325-1

قدرت کم تر از نوع 425

تیپ 325-1

نگهداری راحت تر

تیپ 325-1

قیمت ارزان تر

چهار راه برای تشخیص سیمان تیپ 325-1 واقعی و کاذب 

ابتدا به کیفیت بسته بندی سیمان تیپ 325-1 از بیرون نگاه کنید. بررسی کنید آیا کیسه بافته شده چند لایه با عملکرد ضد رطوبت خوب است و به راحتی شکسته نمی شود یا خیر؟ بررسی کنید که آیا لوگو کارخانه سازنده واضح و کامل است. سیمان تیپ 325-1 تولید شده توسط تولیدکنندگان، باید با محتویات زیر مشخص شود:

  • علامت تجاری ثبت شده
  • مبدا
  • شماره پروانه تولید
  • استاندارد اجرا
  • تاریخ بسته بندی
  • وزن خالص کیسه
  • شماره کارخانه
  • رقم سیمان: سیمان بی کیفیت اغلب در این مورد مبهم است.
  1. رنگ سیمان تیپ 325-1

رنگ محصول را با دقت مشاهده کنید. به طور کلی، رنگ معمولی سیمان تیپ 325-1 باید خاکستری مایل به سفید باشد و اگر رنگ آن خیلی تیره یا تغییر کرده باشد، ممکن است ناخالصی های زیادی وجود داشته باشد.

چهار راه برای تشخیص سیمان تیپ 325-1 واقعی و کاذب 

تست طول عمر سیمان تیپ 325-1

سیمان تیپ 325-1 ماندگاری معینی دارد. به طور کلی مقاومت آن پس از 30 روز از تاریخ تحویل کارخانه کاهش می یابد. استحکام این نوع سیمان، پس از سه ماه نگهداری 10%-20% و پس از یک سال 25%-40% کاهش می یابد. این محصول در صورتی که قابل استفاده باشد باید فاقد رطوبت و آگلومره باشد.

برای سیمان باکیفیت، پودر سیمان را با انگشتان خود لمس کنید. باید ذرات ریز را احساس کنید. هنگام بسته بندی سیمان تیپ 325-1 رطوبت و تراکم آن در بازرسی کارخانه بررسی می شود؛ محصول با کیفیت پایین، هنگام لمس سیمان با انگشتان خود، احساس زمختی به وجود می آید که نشان می دهد سیمان درشت و غیر طبیعی است و دارای استحکام و مقاومت و ویسکوزیته ضعیف هنگام استفاده است.

نکاتی در مورد استفاده از سیمان تیپ 325-1

1. از خیس شدن و سفت شدن سیمان تیپ 325-1 خودداری کنید: سیمانی که در اثر رطوبت سفت شده است مقاومت اولیه خود را کاهش داده یا حتی از دست می دهد.

2. از قرار گرفتن سیمان تیپ 325-1 در معرض آفتاب و خشک شدن سریع خودداری کنید: اگر بتن یا گچ پس از بهره برداری در معرض آفتاب قرار گیرد با تبخیر سریع آب مقاومت آن کاهش یافته و یا حتی به طور کامل از بین می رود.

3. از یخ زدن سیمان تیپ 325-1 در دمای منفی خودداری کنید: پس از مخلوط شدن ملات، اگر یخ زده باشد، سیمان را نمی توان هیدراته کرد و آب یخ می زند و منبسط می شود، سپس بتن یا ملات توسط پودر عمیق شدن تدریجی از خارج آسیب می بیند.

4. اجتناب از درجه حرارت بالای سیمان تیپ 325-1: اگر لایه ملات جامد شده یا اجزای بتن اغلب در معرض دما و حرارت بالا قرار گیرند، استحکام از بین می رود.

نامگذاری سیمان، نشانگر "استحکام" سیمان است. استحکام سیمان تیپ 325-1 به اندازه نیرو در واحد سطح اشاره دارد و به درجه استحکام پس از انعقاد و سخت شدن سیمان، بعد از اختلاط با آب (قدرت سیمان و ترکیب معدنی، ظرافت ذرات، دما و رطوبت) اشاره دارد. عواملی مانند نسبت آب اضافه شده به سیمان نیز در استحکام سیمان نقش مهمی دارد. مقاومت سیمان شاخصی برای تعیین برچسب گذاری و همچنین مبنای اصلی انتخاب سیمان است.