ریخته گری آلومینیوم در اصفهان

ریخته گری یک حرفه قدیمی است که برای ایجاد شکل مطلوب در فلزات تحت فرآیندهای خاصی توسط افراد متخصص انجام می شود. کوره های ریخته گری ابتدایی از خاک رس بوده اند که با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری روش ها و تجهیزات جدید و بروزتری برای این عملیات به بازار عرضه شده است. ریخته گری برای ساخت شکل های پیچیده، تولید ابعاد داخلی و خارجی قطعه، ساخت قطعات بزرگ و ... فرآیندی مناسب و کاربردی است. همانطور که می دانید آلومینیوم یکی از فلزات اصلی است که برای ریخته گری مناسب است و قابلیت مذاب شدن را دارد. با استفاده از خدمات ریخته گری آلومینیوم می توان طرح ها و هندسه های پیچیده ای را ابداع کرد با توجه به این ویژگی فرد سفارش دهنده با توجه به کاربرد و نیاز خود بدون هیچ محدودیتی می تواند قطعات متفاوتی سفارش دهد. یکی دیگر از ویژگی های ریخته گری آلومینیوم سرعت بالای تولید است، در واقع تولید کننده می تواند با سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر آلیاژها محصول نهایی خود را تولید کند. ریخته گری آلومینیوم در اصفهان توانسته ابعاد و سایز محصول نهایی را با سایز نمونه اولیه کاملا یکسان و نزدیک به هم کند از این رو عملیات ماشین کاری برای قطعات نهایی حذف می شود. برخلاف این که آلومینیوم وزن بسیار سبکی دارد، اما از استحکام بالایی برخوردار است علاوه بر این ظاهر زیبای آلومینیوم سبب شده محصولات تولید شده از ریخته گری آلومینیوم طرفداران بیشتری داشته باشند. همچنین ریخته گری های آلومینیوم اصفهان توانسته اند از ویژگی همه جانبه بودن این فلز استفاده کنند و این امکان را برای تولید کننده ایجاد کند که چندین محصول را با قطعات آلومینیومی تولید نمایند.
ریخته گری آلومینیوم که در اصفهان فعالیت دارند با استفاده از کادری مجرب و افرادی متخصص توانسته اند بهترین محصولات را به بازار عرضه کنند همچنین با رعایت استانداردهای جهانی برای ارتقاء کمی و کیفی محصولات خود تلاش بسیاری می کنند.
آلومینیومی که برای ریخته گری استفاده می شود با نام آلومینیوم ریخته گری معروف است که طی چندین مرحله ریخته گری را پشت سر می گذارد. روش هایی مثل ریخته گری تحت فشار، ریخته گری ماسه ای و دقیق برای این کار بسیار مناسب هستند. محصولات تولید شده از ریخته گری های آلومینیوم اصفهان کاربرد گسترده ای دارند که برای موارد بسیاری از آن ها استفاده می شود.
این ریخته گری ها امکان تولید قطعات پیچیده و با جزئیات را فراهم می کنند در صورتی که بسیاری از این شرکت ها قادر به تولید این قطعات نیستند. قطعات تراشکاری فلزی یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه تولیدی صنعتی کاوه ساخت است. 

ریخته گری آلومینیوم در اصفهان

خدمات ریخته گری آلومینیوم در اصفهان

انواع قطعات ریخته گری آلومینیوم در اصفهان تولید می شوند. این قطعات با توجه به نیاز مشتری و با استفاده از مهارت های خاص به وسیله امکانات و تجهیزات به روز تولید و روانه بازار می شوند. شرکت های ساخت قطعات صنعتی اصفهان به مشتری های خود خدمات بی شماری را ارائه می دهند و قطعات آلومینیومی ریخته شده در صنایع خودرو سازی ( سبک و سنگین)، صنایع روشنایی، صنایع ساختمانی و خانگی و ... قابل استفاده هستند.
ریخته گری های آلومینیوم اصفهان تمام تلاش خود را می کنند تا با ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت، قیمت مناسب، تعهد و مسئولیت پذیری، تحویل سر وقت و ... رضایت مشتری ها را جلب کنند. علاوه بر این شرکت های ریخته گری برای ارائه خدمات بهتر باید در جهت ارتقاء فناوری، سطح دانش و تقویت مهارت پرسنل گام بردارند.

خدمات ریخته گری آلومینیوم در اصفهان 

کاوه ساخت ریخته گری آلومینیوم در اصفهان

گروه کاوه ساخت به عنوان بزرگ ترین شرکت ریخته گری در ایران، انواع قطعات آلومینیومی را با تنوع بالا و کیفیتی تضمین شده تولید و به بازار عرضه می کنند. این واحد صنعتی در تلاش است که تمامی محصولات ریخته شده آلومینیومی را با بهترین کیفیت تولید کند. این شرکت سالانه ظرفیت تولید نسبتا بالایی دارد و یکی از مراکز اصلی تولید قطعات ریخته گری آلومینیوم است. شرکت کاوه ساخت خدماتی مانند تولید قطعه، تراشکاری قطعات، قطعات ریخته گری، طراحی و ساخت قطعات فلزی، عملیات حرارتی و ... را به مشتری های خود ارائه می کند. ریخته گری خود شامل چندین پخش است که شرکت کاوه ساخت در زمینه ریخته گری آهن، چدن، آلومینیوم، فولاد و استیل فعالیت دارد علاوه بر این خدمات مدل سازی ریخته گری را نیز با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به مشتری ها ارائه می کند. کاوه ساخت هر گونه عملیات حرارتی القایی و فرایندهای سخت کاری القایی را انجام می دهد.