انواع دستگاه آسیاب ادویه در ظرفیت های مختلف در بکردانه

دستگاه‌هایی که برای آسیاب و خرد کردن انواع ادویه استفاده می‌شوند، در ظرفیت های مختلف وجود دارند و می‌توانند تا حدود بیست کیلو ادویه را نیز آسیاب کنند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و بر اساس نوع و اندازه‌شان برای فروشگاه یا خانه قابل استفاده هستند. دستگاه‌های خانگی برای آسیاب مقدار کمی ادویه مناسب هستند و دستگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی برای آسیاب حجم بالای ادویه خریداری می‌شوند و به علت ظرفیت بیشتر برای فروشگاه ها و کارخانه ها قابل استفاده هستند. شرکت بکردانه از جمله فروشگاه‌های معتبر در این زمینه است و انواع دستگاه‌های آسیاب ادویه را با قیمتی مناسب به شما ارائه می‌دهد.

انواع دستگاه آسیاب ادویه

دستگاه‌های آسیاب براساس ظرفیت، حجم و مقدار ادویه دسته‌بندی می‌شوند. دستگاه‌های با ظرفیت بالا در دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی تولید و طراحی می شوند، نوع صنعتی این دستگاه معمولا در کارخانه‌ها کاربرد دارد و برای خرد کردن و آسیاب کردن مقدار زیادی ادویه استفاده می شود. دستگاه‌های آسیاب کارگاهی با سایز و اندازه کوچکتر از دستگاه صنعتی، در کارگاه‌های تولید و بسته‌بندی ادویه استفاده می‌شوند و دستگاه آسیاب ادویه برقی که در سایز های کوچکتر تولید می‌شود، برای آسیاب و خرد کردن ادویه در خانه مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه درباره دو نوع صنعتی و خانگی این دستگاه بیشتر توضیح می‌دهیم:

  • دستگاه آسیاب صنعتی ادویه جات

دستگاه‌های صنعتی که ادویه‌جات را در کارخانه و کارگاه های بزرگ آسیاب می‌کنند دارای قدرت و ظرفیت بالایی هستند و براساس قدرتی که دارند، میزان ظرفیت آنها نیز متفاوت است.معمولا دستگاه‌های بزرگ آسیاب صنعتی در زمانی کوتاه، حجم زیادی ادویه را آسیاب و خرد می کنند.

 هرکدام از این دستگاه‌های صنعتی براساس ظرفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند و خرید این دستگاه‌ها برای کارگاه یا کارخانه، مستلزم آشنایی با ویژگی‌های متفاوت آنها است. 

انواع دستگاه آسیاب ادویه

  • دستگاه آسیاب خانگی ادویه جات

یکی از وسایل کاربردی در هر خانه، دستگاه آسیاب خانگی است. این دستگاه با اینکه حجم و اندازه کوچکی دارد، می تواند انواع ادویه‌ها را برای شما آسیاب کند. یکی از ویژگی های این دستگاه قدرت عالی موتور آن است که می تواند انواع ادویه‌جات را به راحتی آسیاب و خرد کند، همچنین دارای دکمه تنظیم سرعت است که با استفاده از این ویژگی، سرعت آسیاب کند یا تند می‌شود.

دستگاه‌ آسیاب ادویه جات بکردانه دارای تیغه های بسیار تیز با اندازه های مختلف هست که با کمک آنها می توانید اندازه آسیاب کردن ادویه جات مختلف را نیز کنترل و تنظیم کنید. این دستگاه‌ها دارای سیستم ایمنی بالایی هستند و کاربر هنگام استفاده از آنها دچار آسیب نمی شود.

 اهمیت ظرفیت های مختلف دستگاه آسیاب

دستگاه‌های آسیاب براساس نوع موادی که آسیاب می‌کنند، ظرفیت متفاوتی دارند. آسیاب هایی که کوچکتر هستند معمولا قدرت موتور کمتری دارند و برای استفاده خانگی مناسب هستند. ظرفیت این نوع آسیاب‌ها نهایتا دو کیلوگرم است و به همین دلیل از برق تک فاز استفاده می‌کنند، ولی برای دستگاه‌های ادویه جات صنعتی که ظرفیت آسیاب آنها حدود 3000 تا 5000 کیلوگرم است، از برق سه فاز استفاده می شود.

 اهمیت ظرفیت های مختلف دستگاه آسیاب

ارائه بهترین دستگاه آسیاب ادویه در بکردانه

همانطور که گفتیم، دستگاه‌های آسیاب ادویه دارای مدل ها مختلفی هستند که در سایز های کوچک و بزرگ تولید می‌شوند. بکردانه از جمله فروشگاه‌هایی است که بهترین نوع دستگاه آسیاب ادویه را به مشتریان ارائه می دهد، همچنین این فروشگاه دارای انواع دستگاه‌ میوه خشک کن صنعتی نیز است که همه آنها از بهترین برند‌های موجود در بازار انتخاب شده‌اند. این دستگاه‌ها دارای ویژگی های متنوعی  از جمله قدرت بسیار بالا، تیغه های گوناگون و همچنین دکمه های تنظیم سرعت برای آسیاب کردن ادویه‌های مختلف هستند. شما می توانید با مراجعه به سایت بکردانه، ویژگی‌های مختلف هر یک از این دستگاه‌ها را بررسی و مقایسه نمایید تا در نهایت با توجه به نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر نیز با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.