قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم

آهن به عنوان یکی از فلزات پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته می شود که می تواند نقش بسیار مهمی را در بهبود فرآیندهای ساختمان سازی و افزایش ایمنی و دوام ایفا کند. به دلیل پرکاربرد بودن این فلز و ساخت آلیاژهای مختلفی با آن، بسیاری از محصولات تولید شده با آهن به صورت دست دوم نیز به فروش می روند. مهندسانی که تخریب سازه های ساختمانی را انجام می دهند، می توانند با فروش هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم بخشی از هزینه های پروژه را تامین کنند. آهن های موجود در بازار چه به صورت دست دوم باشند چه به صورت نو، باز هم ارزش مادی دارند. از این رو شما می توانید با استعلام قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم، این درب و پنجره ها را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

عوامل مؤثر بر قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم 

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم وابسته به معیارهای مختلفی است. افرادی که در زمینه فروش ضایعات درب و پنجره دست دوم فعالیت می کنند، می دانند که قیمت هر کیلو آهن یکسان نیست. حتی هر یک از خریداران این ضایعات قیمت متفاوتی را برای خرید در نظر می گیرند. دلیل این موضوع هم دخیل بودن عوامل متعدد روی قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • جنس آهن

یکی از مهم ترین عوامل موثر روی قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم، جنس آهن است. آهن ها از نظر کیفیت به چند دسته کیفیت بالا، کیفیت ویژه و آهن های سبک تقسیم بندی می شوند. بسته به اینکه آهن به کار رفته در درب و پنجره چه کیفیتی داشته باشد، قیمت روز ضایعات آن ها نیز تغییر می کند. از این رو باید در هنگام فروش این ضایعات مطمئن باشید که آن ها از چه جنسی هستند و با توجه به این موضوع قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم را پرداخت کنید.

  • پوشش دار بودن یا نبودن آن

پوشش دار بودن یا بودن آهن از جمله مواردی است که روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد. قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم پوشش دار و ضد زنگ نسبت به آهن بدون پوشش بیشتر است. دلیل این موضوع هم مقاومت بالای این آهن ها نسبت به آهن های دست دوم است.

عوامل مؤثر بر قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم 

  • برش خوردن یا نخوردن آن

برش خوردن و یا نخوردن آهن به کار رفته در درب و پنجره دست دوم می تواند روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. هر چقدر ضایعات خردتر باشند، قیمت آن ها نیز پایین تر می آید. البته به دلیل اینکه آهن به صورت کیلویی خریداری می شود، باید در نظر داشته باشید که برش خوردن یا نخوردن آن تاثیر زیادی روی قیمت هر کیلو آهن نخواهد داشت. ولی باز هم ممکن است هر یک از خریداران به این موضوع توجه داشته باشند.

  • میزان سلامت آهن درب و پنجره

یکی از مهم ترین مواردی که روی قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم تاثیر می گذارد، میزان سلامت آهن درب و پنجره است. هر چقدر آهن درب و پنجره مقاومت بالاتری داشته باشد و سلامت آن بیشتر باشد، کاربردهای متنوع تری داشته و این موضوع می تواند روی قیمت هر کیلو آهن تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو خریداران ضایعات درب و پنجره حتما به یراق آلات و فلزات به کار رفته در آن ها دقت زیادی می کنند.

عوامل مؤثر بر قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره دست دوم 

قیمت روز ضایعات درب و پنجره

درب و پنجره های قدیمی از جنس فلزاتی مانند آهن ساخته شده اند. اگرچه فایبرگلاس و فلزات دیگری مانند فولاد و آلومینیوم نیز برای ساخت درب و پنجره استفاده می شوند؛ اما مهم ترین متریال، آهن است. در ساختمان های تخریب شده می توان ضایعات درب و پنجره را با قیمت مناسب به فروش رساند. قیمت روز ضایعات درب و پنجره وابسته به قیمت روز آهن است. هر چقدر قیمت روز آهن افزایش پیدا کند، طبیعتا قیمت درب و پنجره های قدیمی برای فروش نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

از مراکزی که اقدام به خرید ضایعات درب و پنجره می کنند، می توانید قیمت روز ضایعات درب و پنجره را استعلام بگیرید. با توجه به تفاوت قیمت روزانه آهن، حتما لازم است که فروش ضایعات درب و پنجره را با توجه به قیمت روزانه آهن انجام دهید. از این رو استعلام قیمت روز این ضایعات و فروش آن ها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.