ورق استیل از کجا بخرم

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که بسته به شغل و حرفه خودشان نیاز به خرید ورق استیل دارند این است که ورق های استیل را از کجا بخرند؟ برای اینکه به پاسخ این سوال خودتان برسید، باید بگوییم که برای خرید ورق استیل حتما باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت این ورق ها و ماندگاری آن ها راحت باشد. متاسفانه در مراکز فروش غیر معتبر، ورق های استیل با کیفیت پایین به شما عرضه می شوند که این موضوع می تواند برای شما ضرر و زیان جدی را به همراه داشته باشد.

ورق استنلس استیل از کجا بخرم؟

اگر نگران خرید ورق استیل با کیفیت هستید، در ابتدا باید بدانید که ورق استنلس استیل چیست؟ این ورق در واقع یک نوع ورق ضد زنگ بوده که به دلیل به کار رفتن آلیاژهای مبتنی بر آهن به این خاصیت رسیده است. به عبارت دیگر این ورق یک ورق فلزی است که با ترکیبات دو یا چند عنصر تولید و به بازار عرضه می شود. این ورق ها حاوی 1.5 درصد کروم هستند. نقش کروم در استیل ضد زنگ این است که آن را در برابر خوردگی مقاوم می کند و باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد.

کروم عنصری است که می تواند یک لایه نازک روی استیل ضد زنگ تشکیل دهد. به واسطه غیر فعال بودن این لایه، آن را در برابر خوردگی مقاوم کرده و از زنگ زدن آن جلوگیری می کند. به همین خاطر باید دقت داشت که حتما ورق استنلس استیل از مراکز فروش معتبر خریداری شود تا استانداردهای درستی برای ضد زنگ کردن این ورق ها در نظر گرفته شده باشد.

ورق استنلس استیل از کجا بخرم؟

ویژگی های ورق استیل چیست؟      

ورق استیل دارای ویژگی های مختلفی است که توجه به آن برای خریداران این ورق ها بسیار مهم است. در ادامه شما را با ویژگی های مختلف ورق استیل آشنا می کنیم.

  • استحکام بالا: ورق های استیل از جمله ورق های باکیفیت موجود در بازارند که به دلیل استحکام بالا نقش بسیار مهمی را در حفظ قدرت اولیه خود ایفا می کنند.
  • بهداشتی بودن: ورق استیل ضد زنگ یک ورق بهداشتی است. هیچ نوع باکتری و عامل بیماری زایی در این نوع ورق رشد نمی کند. از این رو تمیز کردن و نگهداری از ورق استیل ضد زنگ بسیار آسان بوده و حتی می توان آن را در محیط های حساس مانند محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار داد. با یک تکه پارچه یا پنبه، تمامی مراحل تمیزکاری ورق استیل انجام خواهد شد.
  • مقاوم در برابر خوردگی: ورق استیل ضد زنگ به دلیل داشتن ترکیبات خاص می تواند مقاومت بالایی را در برابر خوردگی، زنگ زدگی، تماس با رطوبت و ... از خود نشان دهد. علاوه بر اینکه این نوع ورق می تواند در محیط هایی که شرایط صنعتی خاص دارند مورد استفاده قرار گیرد، می توان آن را به فلزات مختلف دیگر اضافه کرد. ورق استیل زمانی که آسیب ببیند، به سرعت خودش را ترمیم کرده و به فلز اجازه می دهد تا در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
  • قابلیت بازیافت: یکی از ویژگی های برتر ورق استیل قابلیت بازیافت آن است. در واقع استیل به عنوان محصولی است که بعد از اتمام عمر مفید خود مجددا قابل استفاده بوده و می تواند به راحتی بازیافت شود. از این رو برای محیط زیست ضرر جدی به همراه ندارد.
  • ماندگاری بسیار بالا: ورق استیل جزء فلزات بسیار سرسخت است. این فلز در برابر وزن بالا نیز خم نمی شود و می تواند به عنوان یک فلز با دوام و باکیفیت شناخته شود. از این رو فلز استیل می تواند با تحمل دمای بالا و پایین، وزن های زیاد و شرایط آب و هوایی خاص عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

ویژگی های ورق استیل چیست؟      

خرید و قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل وابسته به قیمت روز آهن آلات و دلار است. هر چقدر قیمت ارز در بازار افزایش پیدا کند، قیمت ورق استیل نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو حتما باید از قیمت روز ورق استیل مطلع شوید تا بتوانید این ورق ها را با قیمت مناسب سفارش دهید. گروه صنعتی کاوه ساخت امکان استعلام قیمت روز ورق استیل را با ضخامت های مختلف برای شما فراهم کرده است. در صورت نیاز به خرید ورق استیل به صورت اینترنتی کافیست که با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید تا قیمت روز این ورق ها به شما اعلام گردد.