هر بندیل میلگرد چند شاخه است

ظرفیت بسته‌بندی میلگردها در کارخانه‌های مختلف متفاوت است و با توجه به اندازه و وزن میلگردها تعیین می‌گردد. در کارخانه‌ها برای بسته‌بندی کردن میلگردها و تقسیم کردن آنها در بسته‌بندی‌های مختلف دور آنها ورق‌های فلزی و یا پلاستیکی پیچیده می‌شود که کم هزینه‌ترین نوع بسته‌بندی به شمار می‌روند و به آنها بندیل گفته می‌شود. شاید در نگاه اول بندیل کردن میلگردها کار ساده‌ای به نظر برسد، اما جالب است بدانید که ملاحظات مربوط به رعایت شاخه و وزن بستن بندیل میلگرد از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا ممکن است در هنگام حمل و نقل و جابجایی این محصول، به دلیل عدم بسته‌بندی مناسب خسارات مالی و جانی زیادی به افراد برسد. از این رو بندیل کردن بسته‌های میلگرد و قرار دادن درست آنها در هر بندیل از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله تعداد شاخه‌های هر بندیل از میلگرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هر بندیل میلگرد ۱۸ چند شاخه است

طبق آمار و استانداردهای مختلف، کارخانه‌های متفاوت معمولاً سعی می‌کنند بندیل‌ها را به گونه‌ای وصل کنند که هر بندیل از میلگرد حدودا بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوگرم باشد، اما برند ذوب آهن وزن بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلوگرم برای بندیل محصولات خود در نظر می‌گیرد. با توجه به این توضیحات می‌توان گفت از آنجایی که برند میلگرد متفاوت است ممکن است تعداد شاخه‌های موجود در هر بندیل با توجه به برند متفاوت و متغیر باشد. در این مقاله برای هر یک از سایزهای مختلف تعداد هر شاخه در بندیل را مقایسه می کنیم.

با توجه به تمامی توضیحات بالا و از آنجایی که میلگردهای ۱۸ معمولاً با وزن بالاتر از ۲۴ کیلوگرم تولید می‌شوند، در هر بندیل از برند ذوب آهن ۱۹۵ شاخه میلگرد ۱۸ قرار می‌گیرد. در سایر برندها تعداد ۸۵ شاخه میلگرد ۱۸ در هر بندیل وجود دارد.

هر بندیل میلگرد ۱۸ چند شاخه است

هر بندیل میلگرد ۱۶ چند شاخه است

هر عدد میلگرد ۱۶ وزنی برابر با ۱۹ کیلوگرم دارد. به همین دلیل در هر بندیل ذوب آهن ۲۴۷ شاخه وجود دارد. در سایر برندها تعداد شاخه‌های میلگرد در سایز ۱۶ میلگرد، ۱۰۵ عدد است.

هر بندیل میلگرد ۱۰ چند شاخه است

میلگردهای سایز ۱۰ از جمله سبک‌ترین انواع میلگردها هستند به همین دلیل در بسته‌بندی آنها تعداد بیشتری میلگرد وجود دارد. میلگرد سایز ۱۰ به نحوی تولید می‌شود که در هر بندیل ذوب آهنی ۳۶۰ شاخه میلگرد وجود دارد. در بندیل میلگرد ۱۰ در سایر برندها حدوداً ۲۲۰ شاخه وجود دارد.

هر بندیل میلگرد ۱۴ چند شاخه است

میلگردهای ۱۴ معمولاً ۱۵ کیلوگرم هستند. با توجه به این مورد اگر هر بندیل وزن معادل با چهار و نیم تن داشته باشد این بندیل‌ها در برند ذوب آهن ۳۱۳ شاخه خواهند بود. در سایر برندها هر بندیل میلگرد ۱۴ تنها ۱۴۰ شاخه است.

هر بندیل میلگرد ۲۰ چند شاخه است

هر بندیل میلگرد ۲۰ در کارخانه ذوب آهن اصفهان ۱۶۲ شاخه است. در سایر برندها مانند برند میلگرد نیشابور تعداد میلگرد ۲۰ در هر بندیل ۶۸ شاخه است.

هر بندیل میلگرد ۸ چند شاخه است

هر بندیل میلگرد ۸ ذوب آهنی حدوداً ۴۶۰ شاخه است.

هر بندیل میلگرد ۲۵ چند شاخه است

هر بندیل میلگرد ۲۵ ذوب آهن حدوداً ۱۰۲ شاخه است. در سایر برندها تعداد شاخه‌های میلگرد ۲۵ در هر بندیل، ۴۳ شاخه است.

هر بندیل میلگرد ۲۵ چند شاخه است

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن تعداد شاخه‌های موجود در هر بندیل از میلگرد را به خوبی محاسبه کرد، دقت و چک کردن جدول بندیل و اطلاعات درج شده روی دو پلاک فلزی نصب شده بر بندیل‌ها است. همانطور که در ابتدای مقاله نیز به این مسئله اشاره شد، بندیل‌ها با توجه به وزن استاندارد بندیل در هر برند بسته‌بندی می‌شوند. به همین دلیل ممکن است تعداد شاخه‌ها در برندهای مختلف یکسان نباشد و تعداد شاخه‌های درج شده در این مقاله نیز حدودی است.

اگر به دنبال خرید میلگرد در سایزهای مختلف هستید، سایت اینترنتی ما به عنوان یکی از مهمترین مراجع خرید میلگرد آماده خدمت رسانی به مشتریان است. در سایت اینترنتی ما تمامی اطلاعات مربوط به میلگردها، تعداد شاخه‌ها در هر بندیل و سایر مشخصات مربوط به میلگرد به صورت کامل نوشته شده است‌‌. به همین دلیل می‌توانید به راحتی و با دید باز در مورد خرید میلگرد تصمیم‌گیری کنید و میزان میلگرد مورد نیاز خود را محاسبه کنید.‌