شیشه سکوریت متری چند؟ بررسی ضخامت، ابعاد و قیمت در شیشه تایم

احتمالاً تا به حال نام شیشه سکوریت را در میان محصولات ساختمانی شنیده‌اید. این محصولات ساختمانی مقاومت بالایی در برابر شکستگی دارند و می‌توانند تا مدت‌ها به عنوان یک محصول مقاوم استفاده شوند. نحوه تولید این محصولات طوری است که مقاومت آن‌ها را در برابر حرارت و شکستگی چندین برابر کرده است. بنابراین هر زمانی که نیاز به استفاده از شیشه‌های پر استحکام و مقاوم در ساختمان‌ها وجود داشته باشد، می‌توان از شیشه سکوریت استفاده کرد.

با ما همراه باشید تا قیمت این محصولات و عوامل موثر بر آن‌ها را در این مقاله بررسی کنیم. در ضمن برای خرید شیشه سکوریت، ما مجموعه معتبر و حرفه‌ای پخش شیشه تایم را پیشنهاد می‌دهیم.

شیشه سکوریت

قبل از این‌که بخواهیم در مورد قیمت شیشه سکوریت صحبت کنیم، اجازه دهید تا توضیحی در مورد این محصولات به شما بدهیم. شیشه سکوریت یکی از انواع محصولاتی است که در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیشه‌های ساختمانی که با نام نشکن هم در بازار شناخته می‌شوند، دارای تنوع زیادی از نظر کیفیت، رنگ و ضخامت هستند و می‌توان بر اساس آن‌ها و نیاز یک ساختمان، هر یک از این شیشه سکوریت‌ها را مورد استفاده قرار داد.

چیزی که باعث شده مقاومت این شیشه‌ها در برابر شکستگی و حرارت چندین برابر شود، نحوه تولید آن هاست. این مدل‌ها بر خلاف مدل‌های خام، در چندین مرحله متفاوت تولید می‌شوند. طوری که در ابتدا شیشه خام در کوره‌هایی با حرارت بسیار بالا قرار می‌گیرد. بعد آن را در مقابل دمای پایین قرار می‌دهند تا به طور ناگهانی سرد شود. مقاومت انواع شیشه‌ ساختمانی که به این روش تولید می‌شوند در برابر حرارت و شکستگی بسیار بالاست. جوری که حتی اگر ضربه‌ای به این محصولات وارد شود، شکسته و خرد نمی‌شوند و فقط ممکن است ترک بردارند.

بنابراین ایمنی‌ای که شیشه‌های سکوریت در ساختمان‌های مختلف ایجاد می‌کنند، بسیار زیاد است. در نتیجه هر زمانی که نیاز به استفاده از شیشه‌های سکوریت مقاوم با طول عمر بالا، در رنگ بندی‌های متنوع و ضخامت‌های متفاوت وجود داشته باشد، می‌توان از این محصولات بر اساس نیاز استفاده کرد.

شیشه سکوریت

لیست قیمت شیشه سکوریت 

قیمت بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می‌شود که در ادامه مقاله در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم. یکی از عواملی که در قیمت این محصولات موثر است، رنگ آن‌ها است. شیشه‌های سکوریت می‌توانند با یک سری افزودنی‌های خاص با رنگ‌هایی مثل برنزی، دودی، سفید و سفید فوق العاده شفاف تولید شوند که هر کدام خصوصیات و کاربردهای خاص خودشان را دارند.

قیمت شیشه سکوریت‌های معمولی سفید پایین‌تر از مدل‌های دیگر است، اما در میان رنگ بندی‌های ذکر شده، آن‌هایی که به صورت دودی رنگ تولید شده‌اند دارای قیمت بسیار بالایی هستند و شیشه‌هایی با رنگ برنز و سفید فوق العاده شفاف (سوپر کلیر)، قیمت متوسطی دارند.

شما می‌توانید لیست قیمت شیشه سکوریت را بر اساس ضخامت و ابعاد مختلف در سایت شیشه تایم بررسی کنید. در این سایت تمامی قیمت‌ها به صورت روزانه تعیین می‌شوند. بنابراین خیالتان از بابت بروز بودن قیمت‌های اعلام شده در سایت شیشه تایم راحت باشد.

لیست قیمت شیشه سکوریت 

بررسی تأثیر ابعاد و ضخامت بر قیمت شیشه سکوریت

شیشه سکوریت از جمله مصالح ساختمانی است که قیمت خرید آن به صورت متر مربع محاسبه می‌شود. به طور مثال، اگر نیاز به خرید یک شیشه سکوریت نشکن در ابعاد ۳ در ۲ متر داشته باشید، باید به اندازه ۶ متر مربع از این محصول را تهیه کنید. حالا اگر قیمت هر متر مربع از این محصول مثلاً صد هزار تومان باشد، باید برای این ابعاد از شیشه، ششصد هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

بنابراین اولین فاکتوری که روی قیمت این محصولات تأثیر می‌گذارد، ابعاد است. مشتریان می‌توانند بر اساس ابعاد مورد نظر خودشان، این شیشه‌ها را سفارش دهند و قیمت دقیق را بر اساس هر متر مربع محاسبه کنند.

عامل دیگری که باعث ایجاد تغییر در قیمت شیشه‌های سکوریت می‌شود، ضخامت است. این محصولات با ضخامت‌های از پیش تعیین شده در کارخانه و ضخامت‌های سفارشی سازی شده، توسط مشتری تولید می‌شوند. به طوری که امکان خرید آن‌ها از ضخامت ۴ میلی متر تا ۱۰ میلی متر وجود دارد. بدیهی است که هر چقدر ضخامت این محصولات بیشتر باشد، قیمت خرید آن‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. به طور مثال قیمت شیشه سکوریت با ضخامت ۴ میلی متر، پایین‌تر از قیمتش با ضخامت ۸ میلی‌متر است.

برای اطلاعات بیشتر و تجربه یک خرید مطمئن، کافی است به وبسایت مجموعه شیشه تایم مراجعه کنید.