برج نوری دست دوم احداث گستر

برج نوری نیز مانند بسیاری از دستگاه‌های دیگر می‌تواند فابریک یا دست دوم باشد. برج نوری دست دوم در برخی موارد برای کاربران مناسب‌تر است، مخصوصا در مواردی که برای استفاده خاصی بخواهند از عملکرد برج نوری اطمینان داشته باشند. در این شرایط لازم است تا برج، امتحان خود را پس داده باشد. در این مطلب به معرفی بیشتر برج‌های نوری دست دوم می‌پردازیم.

کاربرد برج نوری دست دوم

موارد گفته شده در زیر برای برج‌های نوری سیار هستند. مفهوم دست دوم اساسا در برج‌های ثابت موضوعیت ندارد؛ زیرا آن ها معمولا برای نصب دائمی و غیر قابل تغییر در مکانی قرار داده می‌شوند. در برج‌های ثابت منظور از دست دوم می‌تواند در مقایسه بین برج تازه نصب شده در یک محل و برجی که قبلا در آن محل نصب بوده است، به کار رود. با این وجود در صورتی که این برج‌ها قابلیت جا به جایی داشته باشند، این نکات در مورد آن ها نیز صادق خواهند بود.

  • ممکن است گاهی اوقات برج نوری برای مدتی در مکانی قرار داده شده باشد و بعد از آن به دلیل تغییراتی که در شرایط آن محیط صورت می‌گیرد، دیگر برج مناسب آن محیط نباشد. در این صورت برج روشنایی قبلی دیگر در این مکان قابل استفاده نیست و آن را به جای دیگری منتقل می‌کنند. این شرایط می‌تواند عامل بسیاری از استفاده‌های برج نوری دست دوم باشد.
  • گاهی نیز برج نوری به اشتباه و در اثر تشخیص نادرست دست اندرکاران تهیه برج در مکانی قرار داده می‌شود، بعد از مدت کوتاهی کارکرد، مهندسان متوجه خطا در محاسبات خود می‌شوند و نیاز است تا برج را تعویض کنند. در این صورت برج قبلی به عنوان برج نوری دست دوم به حساب می‌آید.
  • برج‌های دست دوم بر خلاف اسم آن ها که ممکن است در نظر عده‌ای سطح پایین جلوه کند، گاهی بسیار مطلوب هستند. در مواردی که لازم است قدرت، میزان پرتاب و توان نورانی سازی یک برج کاملا تست شده باشد، نمونه‌های دست دوم می‌توانند مناسب‌تر باشند.
  • همچنین با توجه به این که در هر صورت برج‌هایی که مدت مشخصی از عمر آن ها گذشته و مورد استفاده قرار گرفته‌اند، قیمت کمتری نسبت به نوع تازه تولید شده آن ها دارند، در شرایطی که افراد توان مالی پرداخت هزینه برج‌های دست اول را نداشته باشند، از برج نوری دست دوم استفاده می‌کنند.

کاربرد برج نوری دست دوم

علل تمایل به استفاده از برج نوری دست دوم

برخی افراد بر این باورند که اجناس دست دوم به دلیل این که تولید آن ها قدیمی‌تر است، از کیفیت و دوام بالاتری برخوردارند. آن ها عقیده دارند که محصولات قدیمی از هر سری تولید شده، از محصولات جدیدتر همان سری بهتر هستند. در مورد برج نوری نیز همین اوضاع برقرار است. این موضوع باعث می‌شود که به خرید برج نوری استادیومی دست دوم تمایل داشته باشند. همچنین برخی افراد دوست دارند نمونه‌های متفاوتی از یک محصول را تجربه کنند. در مورد برج نوری شاید برخی افراد بخواهند نمونه‌های مختلف آن و با تعداد پروژکتورهای متفاوت را تست کنند تا ببینند کدام یک برای آنها مناسب‌تر است. علاوه بر این، برخی به دلیل علاقه به تنوع بدون هیچ دلیل خاصی می‌خواهند در محصولات مصرفی‌شان تنوع ایجاد کنند. این مورد نیز باعث می‌شود که گرایش به برج نوری دست دوم پیدا کنند.
مورد بعد که در ارتباط با مورد قبلی نیز است، این است که به دلیل زیاد بودن قیمت برج‌های دست اول در صورتی که تنوع طلبان بخواهند مرتبا به تعویض آن بپردازند، متحمل هزینه زیادی می‌شوند. این در حالی است که برج نوری دست دوم به دلیل قیمت پایین‌تر آن امکان تعویض ارزان را برای این تیپ افراد فراهم می‌کند. همچنین ممکن است برخی نمونه‌های برج نوری که اتفاقا از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند، به هر دلیلی دیگر توسط شرکت سازنده تولید نشوند و فقط نمونه‌های قدیمی آن در بازار موجود باشد. در این شرایط برخی افراد که از عملکرد آن برج‌ها رضایت زیادی داشته‌اند و حاضر نیستند از انواع دیگر برج استفاده کنند، به نوع دست دوم آن برج‌ها نیز رضایت می‌دهند. شما عزیزان می توانید برای سفارش انواع برج نوری به سایت احداث گستر نیروی پارس مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

علل تمایل به استفاده از برج نوری دست دوم 

معایب برج نوری دست دوم

اگر چه برخی افراد دلایل خاص خود را برای استفاده از برج‌های نوری دست دوم دارند، با این وجود این برج‌ها نیز مانند اکثر کالاهای دست دوم معایبی دارند:

  • برج‌های دست دوم با توجه به این که قبلا در مکان دیگری مورد استفاده قرار گرفته اند، به هر حال بخشی از عمر خود را گذرانده اند و زودتر مستهلک می‌شوند.
  • همچنین اگر به ظاهر برج نوری اهمیت می‌دهید، باید بدانید که ممکن است تر وزیبایی ظاهری و تازگی آن ها مانند برج‌های نو نباشد.
  • اگر همه افراد بخواهند از برج‌های نوری دست دوم استفاده کنند، تقاضا برای تولیدات جدید کاهش می‌یابد که می‌تواند به ضرر کارخانه‌های تولید کننده آن ها باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این که برج نوری چیست، ویژگی ها، قیمت و سایر اطلاعات درباره این تجهیز با احداث گستر نیروی پارس همراه باشید.