لیست قیمت اجاره قالب فلزی بتن

همانطور که می دانید بتن یکی از مقاوم ترین و بهترین مواد اولیه مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است و در برابر زلزله و سایر بلایای طبیعی مقاومت بالایی دارد. در سال های اخیر آنقدر قیمت خرید انواع ابزارآلات ساختمانی بالا رفته است که بسیاری از پیمانکاران و یا صاحبان ملک به اجاره برخی از ابزارآلات نسبت به خرید آن ها تمایل بیشتری نشان می دهند. اجاره قالب فلزی بتن نیز اگر قرار باشد تنها برای تعداد محدودی پروژه از آن استفاده شود، نسبت به خرید به صرفه تر است. در این مقاله قصد داریم لیست قیمت اجاره قالب فلزی بتن و برخی دیگر از ابزارآلات ساختمانی را در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره در این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی

قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به موارد متفاوت قیمت آن کاهش و افزایش پیدا می کند. برخی از عوامل موثر روی قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی موارد زیر هستند:

  • کیفیت قالب و جک: قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی به کیفیت قالب و جک بستگی دارد. اگر جک و قالب کیفیت بالایی داشته باشند، قیمت اجاره آن ها بالاتر می رود.
  • اندازه جک و قالب ساختمانی: جک و قالب ساختمانی در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود است. هرچه اندازه جک و قالب بزرگ تر باشد، قیمت آن بالاتر می رود. برای مثال قیمت قالب ساختمانی ۱۰۰ در ۱۰ از قیمت قالب ۱۰۰ در ۲۰ مناسب تر است.
  • نو یا دست دوم بودن محصول: اگر قالب و جک ساختمانی که اجاره داده می شود نو باشد، قیمت اجاره آن بالاتر است. قالب های کارکرده قیمت کمتری نسبت به قالب های نو دارند.
  • برند قالب: برخی از برندهای قالب قیمت بالاتری دارند. برای مثال قالب های برند فولاد مبارکه اصفهان قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند. به همین دلیل قیمت اجاره آن ها بالاتر از قیمت اجاره سایر قالب هاست.
  • وزن قالب: قالب هایی که وزن بالاتری دارند، از مواد اولیه بیشتری در تولیدشان استفاده شده است و کیفیت و مقاومت بالاتری دارند. به همین دلیل هرچه وزن قالب بالاتر باشد، قیمت بالاتر است.

با توجه به تمامی این توضیحات قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی متغیر است، بنابراین اگر به دنبال قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی هستید، با تماس با کارشناسان ما می توانید قیمت به روز اجاره قالب ساختمانی را استعلام بگیرید و قالب ساختمانی مطابق با بودجه مورد نظر خود را بخرید.

ردیف

نوع قالب

قیمت اجاره (ده تایی)

۱

قالب ۱۰ در ۱۰۰

۳۰۰۰۰ تومان

۲

قالب ۲۰ در ۱۰۰

۳۴۰۰۰ تومان

۳

قالب ۳۰ در ۱۰۰

۳۹۰۰۰ تومان

۴

قالب ۴۰ در ۱۰۰

۴۵۰۰۰ تومان

۵

قالب ۵۰ در ۱۰۰

۴۹۰۰۰ تومان

 قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی

قرارداد اجاره جک و قالب

قرارداد اجاره جک و قالب ساختمانی یک قرارداد مهم و کاربردی است که با توجه به بالاتر رفتن قیمت خرید ابزارآلات ساختمانی در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. قرارداد اجاره جک و قالب باید دقیقا مطابق با استانداردهایی که در قانون مدنی بیان شده اند، منعقد شود. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد.

یک قرارداد اجاره جک و قالب معقول و منطقی حتما باید مشخصاتی مثل طرفین قرارداد (مالک و مستاجر)، مورد اجاره با همان مالی که اجاره داده می شود (جک یا قالب ساختمانی، نوع، اندازه و غیره)، مدت قرار داد اجاره، مبلغ قرارداد اجاره جک و قالب و نحوه پرداخت مبلغ، موارد فسخ قرارداد اجاره و غیره باشد. در صورتی که هر یک از این اطلاعات در قرارداد درج نشود، قرارداد کامل نیست و وجهه قانونی مناسبی ندارد.

قرارداد اجاره جک و قالب

یکی از مهم ترین سوالاتی که در مورد قرارداد جک و قالب ساختمانی برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا برای عقد قرارداد باید به دفترخانه برویم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. برای عقد قرارداد اجاره جک و قالب نیازی به رفتن به دفترخانه وجود ندارد. همین که طرفین قرارداد زیر تمامی صفحات را امضا کنند، قرارداد اعتبار پیدا می کند.

امروزه نمونه های مختلفی از قراردادهای اجاره جک و قالب ساختمانی در اینترنت موجود است. هر یک از طرفین قرارداد می توانند قراردادهای از پیش تعیین شده را از اینترنت دانلود کرده و سپس با پر کرده تمام قراردادها و امضای آن کار را به اتمام برسانند. به عبارت دیگر امضای قرارداد توسط ماک و مستاجر برای عقد قرارداد کفایت می کند و دیگر نیازی به انجام هیچ گونه کاری از طرف سوم وجود نخواهد داشت.